Iedereen heeft hulp nodig! Daarom is onze ondersteuning volledig gratis. En zo ondersteunen wij u precies:
- Wij bieden snelle hulp via ons ticketsysteem
Maak gewoon een ticket aan via het Helpcentrum of per e-mail en u wordt geholpen. - Zoek in onze kennisdatabase
In onze kennisdatabase vindt u handige how-to artikelen die de Pricemonitor in detail uitleggen. - Gratis ondersteuning
Wij zullen u altijd gratis ondersteuning bieden. - Gratis updates
De Pricemonitor wordt voortdurend verder ontwikkeld. Zo heeft u altijd automatisch toegang tot de nieuwste versie.
Ons ondersteuningsteam
Als onderdeel van onze ondersteuning wordt u bijgestaan door Milena Shayan, Sven Mandl en Max Bäumer die zich hier willen voorstellen:
Milena Shayan
Milena is sinds 2016 bekend met de Pricemonitor en heeft onze klanten voornamelijk ondersteund op het gebied van data overdracht, filterinstellingen en prijsstrategieën. Haar specialiteit is het informeren en opstellen van witte en zwarte lijsten (Black & White lists). Zij zal een passende oplossing voor elke klant vinden.
Sven Mandl
Sinds maart 2018 is Sven toegetreden tot het ondersteuningsteam en, dankzij zijn goede inlevingsvermogen, is hij in staat om snel de verschillende problemen van onze klanten te begrijpen en op te lossen. Omdat hij snel in het diepe moest springen, weet hij heel goed hoe prijsaanbevelingen tot stand komen.
Max Bäumer
Voor speciale gevallen hebben we onze Max. Met zijn uitgebreide Pricemonitor-expertise en kennis voor de backend interface vindt hij ook een oplossing voor de lastigere vragen van onze klanten. Daarnaast is hij een specialist op het gebied van het aankoppelen van de Pricemonitor en staat hij vaak klaar om onze nieuwe klanten te helpen en te adviseren.
"In het geval van vragen, was het team uit Patagona altijd beschikbaar. Daarnaast was er een ondersteunde telefonische introductie. Ze zijn ook telefonisch beschikbaar voor ons en met TeamViewer voor een latere verfijning en eliminatie van kleine problemen."
Gabriel Rüffert - motorgarten.de
Het Patagona Helpcentrum
In ons Helpcentrum kunt u voor individuele vragen supporttickets aanmaken, die onze supportafdeling snel zal verwerken. U kunt deze ook gebruiken om toegang te krijgen tot onze kennisdatabase, waar we technische processen toelichten en advies geven over bepaalde aspecten van het proces in de vorm van how-to artikelen.